Původní trať z velkoplošných panelů bude nahrazena moderní konstrukcí trati na železobetonové desce s živičným povrchem. Tato nová trať přinese zvýšení jízdního komfortu pro cestující a snížení hlukové zátěže okolí. Budou rozšířena preferenční opatření ve formě betonových tvarovek oddělujících trať od vozovky. Délka rekonstruovaného úseku je 427 metrů.
Změny tras tramvajových linek
Linky č. 1 a 25 budou ve směru od Vltavské zkráceny do zastávky Pražská tržnice.
Linka č. 6 bude ve směru od Kubánského náměstí ze zastávky Palmovka prodloužena přes zastávky Krejcárek, Ohrada a Chmelnice do obratiště Spojovací.
Linka č. 12 bude ve směru od Sídliště Barrandov ze zastávky Strossmayerovo náměstí vedena přes zastávky Veletržní palác, Nádraží Holešovice, Maniny, Palmovka, Balabenka, Nádraží Libeň a Hloubětín do obratiště Lehovec.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva