„Chceme nabídnout zájemcům možnost zúčastnit se výběrového řízení, které v hlavním městě nemá od začátku 90. let obdoby,“ zdůrazňuje generální ředitel DPP Martin Gillar. „Vítěz tendru získá šanci umístit reklamu na 300 autobusech MHD po dobu šesti měsíců,“ dodává.
„Jediným hodnotícím kritériem pro nového partnera bude navržená cena za nájem reklamních ploch,“ sděluje vedoucí odboru Marketing a komunikace DPP Josef Voltr s tím, že nabídky se všemi potřebnými náležitostmi mohou uchazeči podávat do 30. prosince letošního roku do 12:00 v řádně zalepené obálce na adresu pronajímatele.
Informace k poptávkovému řízení naleznete ZDE. V případě potřeby bližších informací či vysvětlení případných nejasností využijte kontaktní e-mail ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva