„Předplacené karty tvoří alternativu pro ty, kteří nechtějí mít běžný účet s platební kartou. Velkou část uživatelů budou tvořit lidé, kteří se nechtějí vázat k žádné bance a nechtějí podepisovat jakékoli smlouvy. Jde jen o rande s bankou, nikoli o manželství,“ říká Roland Katona, manažer bezhotovostních plateb ČSOB a Ery pro obchodníky. Karta je určena také lidem, kteří nemohou používat klasickou platební kartu, jako jsou například cizinci, vhodná je i jako netradiční forma kapesného pro děti. „Čekáme i zájem klientů, kteří z nějakého důvodu nebudou chtít k určitým platbám používat svůj běžný účet. Další využití vidíme v podobě dárkových karet, kdy obdarovaný může utratit obnos nabitý na kartě v libovolném obchodě, což je hlavní výhoda oproti nabídce stávajících dárkových karet, které jsou určeny pouze do jednoho obchodu,“ dodává Katona.
Přestože jsou Češi inovacím v oblasti placení nakloněni, 20 % lidí stále z nejrůznějších důvodů nemá běžný účet v žádné bance, tudíž nemohou využívat ani výhod platební karty. Předplacená karta však účet nevyžaduje, funguje na stejném principu jako předplacené SIM karty mobilních operátorů a není nutné podepisovat žádné smlouvy v bance. Zájemci tak budou moci ihned začít kartou platit – a to jak u obchodníků v tuzemsku i zahraničí, tak přes internet. Jednoduchost použití a dostupnost karet tak představují ideální nástroj pro firmy, jak obdarovat zákazníky nebo rozšířit své věrnostní programy.
„Předplacené karty dokážeme klientovi v mnoha ohledech přizpůsobit na míru – od designu až po funkcionality. Naši partneři získají atraktivní produkt, který jim pomůžeme připravit tak, aby co nejvíce vyhovoval přáním a potřebám jejich zákazníků,“ vysvětluje Marek Rehberger, ředitel útvaru Strategická partnerství ČSOB a Ery.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva