„Výměna certifikátu se týká všech poplatníků, kteří si certifikát vygenerovali před třemi lety a dosud jej v pokladním zařízení používají. Pro bezproblémové evidování tržeb je proto výměna certifikátu v pokladním zařízení nezbytná. V případě, kdy si poplatník zadal nebo zadá ve webové aplikaci EET svou e-mailovou adresu, bude mu informace o končící platnosti pokladního certifikátu doručena v předstihu e-mailem,“ uvedla generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová.
Činnosti spojené s generováním pokladních certifikátů se provádějí ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb na Daňovém portále (www.daneelektronicky.cz). V části „CERTIFIKÁTY“, ve webové aplikaci EET, je možné ověřit dobu platnosti pokladního certifikátu, případně využít službu upozornění na konec jeho platnosti, k čemuž stačí ve stejné části aplikace do pole „Email pro upozornění“ zadat kontaktní e-mail. Na ten budou v pravidelných intervalech odesílány informace o blížícím se konci platnosti konkrétního pokladního certifikátu.
Přesný postup a odpovědi na často kladené otázky v souvislosti s výměnou pokladního certifikátu naleznete na stránkách ZDE nebo ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV