Odborná asistence v rámci 370 mobilních kanceláří
Od konce února do začátku dubna 2025 se uskuteční celkem 370 výjezdů finanční správy do 132 obcí. Tato iniciativa je určena zejména občanům v místech, kde byla zrušena pracoviště finančních úřadů. Odborní pracovníci budou připraveni pomoci s vyplněním formuláře daňového přiznání, zodpovědět případné dotazy a poskytnout potřebné informace. Vyplněné daňové přiznání bude možné pracovníkům finančního úřadu na místě i odevzdat.
„Dlouhodobě vnímáme pozitivní ohlasy na tyto výjezdy, zejména v menších obcích, kde jsou služby státních úřadů méně dostupné. Naším cílem je umožnit poplatníkům snadnější a komfortnější splnění daňových povinností,“ uvedla Simona Hornochová, generální ředitelka Finanční správy ČR.
Konzultační infolinky a rozšířené úřední hodiny

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva