Přestože evropská směrnice striktně požaduje, aby byli spotřebitelé v případě krachu CK stoprocentně chráněni, v praxi se opět ukázalo, že vinou nedokonalé české legislativy tomu tak není. Vůbec poprvé v historii nastala situace, kdy limit pojistného plnění navržený a sjednaný cestovní kanceláří v duchu zákona na základě jejího podnikatelského plánu neumožní vyplatit poškozeným lidem žádnou finanční náhradu za neuskutečněné zájezdy. Riziko nedostatečné výše limitu pojistného plnění stanovené cestovní kanceláří je přitom diskutováno opakovaně. Pojišťovny na něj Ministerstvo pro místní rozvoj upozorňovaly například při společném jednání v září 2010.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva