"Ve spolupráci s asistenční službou jsme zahájili všechny potřebné kroky, abychom pomohli klientům cestovní kanceláře, kteří uvízli v zahraničí. Další podrobnosti včetně termínů jednotlivých odletů budou pravděpodobně známy v nejbližších hodinách", řekl Štefan Tillinger, generální ředitel a člen představenstva pojišťovny Generali. "Klienti cestovní kanceláře, kteří na zaplacenou dovolenou neodcestovali, mohou vznést písemný nárok na pojistné plnění u naší asistenční služby a doložit potřebné doklady nejpozději do 6 měsíců od vzniku pojistné události. Podrobné informace jsou k dispozici na www.generali.cz," dodal Štefan Tillinger. Podle prvních informací z CK se v současné době nachází 291 klientů v Bulharsku.
Nárok za neuskutečněný zájezd kvůli krachu CK lze uplatnit také z nové služby pojišťovny Generali, cestovního pojištění (připojištění neuskutečnění zájezdu), pokud je klientem CK sjednáno. Po přihlášení nároku za neuskutečněný zájezd z cestovního pojištění (připojištění neuskutečnění zájezdu) Generali a doložení potřebných dokladů převezme Generali veškerou agendu v rámci úpadku CK a vyplatí pojistné plnění během dvou týdnů.
Pro usnadnění vyřízení vzniklé škody jsme na internetových stránkách www.generali.cz uveřejnili škodní protokol, který stačí vyplnit a odeslat na adresu asistenční služby Europ Assistance s.r.o, Na Pankráci 127, 140 00 Praha 4, která zajišťuje veškerou administrativu spojenou s likvidací pojistné události. Ke škodnímu protokolu je potřeba přiložit originály či ověřené kopie těchto dokladů:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali