Generali zajišťuje návrat klientů BG Travel

05.07.2012 13:09 | Zprávy

Cestovní kancelář Marcela Pavelková BG Travel (dále jen CK) má u pojišťovny Generali sjednané pojištění pro případ úpadku cestovní kanceláře.

Generali zajišťuje návrat klientů BG Travel
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

"Ve spolupráci s asistenční službou jsme zahájili všechny potřebné kroky, abychom pomohli klientům cestovní kanceláře, kteří uvízli v zahraničí. Další podrobnosti včetně termínů jednotlivých odletů budou pravděpodobně známy v nejbližších hodinách", řekl Štefan Tillinger, generální ředitel a člen představenstva pojišťovny Generali. "Klienti cestovní kanceláře, kteří na zaplacenou dovolenou neodcestovali, mohou vznést písemný nárok na pojistné plnění u naší asistenční služby a doložit potřebné doklady nejpozději do 6 měsíců od vzniku pojistné události. Podrobné informace jsou k dispozici na www.generali.cz," dodal Štefan Tillinger. Podle prvních informací z CK se v současné době nachází 291 klientů v Bulharsku.

Nárok za neuskutečněný zájezd kvůli krachu CK lze uplatnit také z nové služby pojišťovny Generali, cestovního pojištění (připojištění neuskutečnění zájezdu), pokud je klientem CK sjednáno. Po přihlášení nároku za neuskutečněný zájezd z cestovního pojištění (připojištění neuskutečnění zájezdu) Generali a doložení potřebných dokladů převezme Generali veškerou agendu v rámci úpadku CK a vyplatí pojistné plnění během dvou týdnů.

Pro usnadnění vyřízení vzniklé škody jsme na internetových stránkách www.generali.cz uveřejnili škodní protokol, který stačí vyplnit a odeslat na adresu asistenční služby Europ Assistance s.r.o, Na Pankráci 127, 140 00 Praha 4, která zajišťuje veškerou administrativu spojenou s likvidací pojistné události. Ke škodnímu protokolu je potřeba přiložit originály či ověřené kopie těchto dokladů:

1) cestovní smlouvu uzavřenou s cestovní kanceláří

2) doklady o uhrazení zálohy a plné ceny zájezdu (příjmový doklad CK nebo jiný doklad o úhradě)

3) doklady o uhrazení případných dodatečných výdajů spojených s pojistnou událostí, za něž požadujete plnění (výdaje na nezbytné náhradní ubytování a stravování v zahraničí, výdaje na zpáteční cestu do ČR)

3) doklady o uhrazení případných dodatečných výdajů spojených s pojistnou událostí, za něž požadujete plnění (výdaje na nezbytné náhradní ubytování a stravování v zahraničí, výdaje na zpáteční cestu do ČR)

Další informace včetně škodního protokolu ke stažení naleznete na http://www.generali.cz/stranky/postup-pri-hlaseni-pojistne-udalosti/

 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Pojišťovna Generali

Mgr. Renáta Zajíčková byl položen dotaz

Vaše platy a náhrady

Dobrý den, mám toho na srdci více. Jednak nechápu, proč by měli politici brát tak vysoké platy? Podle mě by byl adekvátní maximálně tak dvojnásobek průměrné mzdy, možná byste se pak i víc snažili, aby mzda lidí rostla. Taky nechápu, proč by se měl neustále zvyšovat? Proč ne třeba jednou za 5 let o n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní ČR: Archeologové našli v Kateřinské jeskyni ozdoby z ulity plže, staré až 12 tisíc let

22:03 Správa jeskyní ČR: Archeologové našli v Kateřinské jeskyni ozdoby z ulity plže, staré až 12 tisíc let

Epigrafické a archeologické výzkumy ve staré Kateřinské jeskyni v Moravském krasu pokračovaly i leto…