"Motivem této kampaně je ukázat, že Tomas Arsov nejsou jen profesionální kadeřnické služby, ale že se zaměřujeme i na vývoj profesionální vlasové kosmetiky. A nejen to, právě jsme na trh uvedly i parfémy," prozradil Arsov.
Se zpěvačkou Helenou Vondráčkovou v minulosti několikrát spolupracoval a když přemýšlel nad tváří kampaně pro vlasovou kosmetiku, měl ihned jasno. "Helenu jsem si vybral pro její profesionalitu. Těžko bychom v Česku hledali hvězdu na takové úrovni, jako je právě ona. Vybral jsem si ji pro její ženskost a symbol mládí. Má obrovský sex-appeal. Velmi si vážím toho, že moji nabídku přijala. Fotografie i připravené reklamní spoty vypadají nádherně," doplnil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva