Na Facebooku je u nás už tři a půl milionu lidí, což je více než polovina české internetové populace. Sociální sítě ve světě digitálních médií poskytují zcela odlišný pohled na komunikaci s cílovou skupinou a přinášejí celou řadu výhod a nových možností. Přesto mnohé společnosti se vstupem na tuto komunikační platformu otálejí.
„Díky Facebooku jsme si vybudovali širokou komunitu fanoušků, kteří se na profil Institutu klinické a experimentální medicíny vracejí a se kterými jsme v pravidelném kontaktu. Velmi nás těší velký zájem uživatelů o odborná témata a množství komentářů a dotazů. Díky tomuto kanálu IKEM aktivně komunikuje, zodpovídá dotazy pacientů i jejich příbuzných a dostává tak potřebnou zpětnou vazbu od veřejnosti,“ vysvětluje MUDr. Aleš Herman, ředitel Institutu klinické a experimentální medicíny.
Na svém profilu www.facebook.com/ikemcz IKEM přináší informace o aktuálním dění v nemocnici, novinkách, významných akcích či výročích, zajímavostech i nových způsobech léčby. Největší zájem je o témata transplantací, kardiochirurgie či kardiologie a diabetu, které jsou vyhlášenými disciplínami IKEM.
„Snažíme se témata na profilu IKEM doplňovat o zajímavé drobnosti. Nechybějí třeba tematické fotky, díky kterým si uživatelé Facebooku mohou udělat lepší představu o tématu, o němž diskutují. Připravujeme také různé ankety, které nám ukazují, jaká témata lidi zajímají, a do budoucna chystáme novinky, které by dění v institutu ještě víc přiblížily,“ doplňuje Markéta Šenkýřová, vedoucí Oddělení komunikace a PR.
Kromě Facebooku využívá IKEM také profesní síť LinkedIn, a to zejména pro komunikaci s odbornou veřejností. Profil je v českém i anglickém jazyce.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva