Toho v pozici “dvojky“ doplní konzultantka agentury Markéta Šebelová, která se bude věnovat především rozvoji místního exportního inkubátoru.
Americký trh nabízí českým exportérům prostředí pro příležitosti především v oblasti výrobků a služeb s vysokou přidanou hodnotou. S ohledem na velkou konkurenci je proto přítomnost zahraniční kanceláře agentury CzechTrade, která může se vstupem na teritorium výrazně pomoci, klíčová.
„USA jsou naším nejvýznamnějším obchodním partnerem mimo Evropskou unii. Vzhledem k velikosti trhu a příležitostem, které nabízí, má pro export českých firem obrovský potenciál. Spojené státy jsou však také trhem velmi náročným a je třeba, aby firmy, které chtějí o vstup usilovat, byly velmi dobře připraveny a počítaly s tím, že proces může trvat déle než v jiných teritoriích,“ uvádí ke svému působení Luboš Matějka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.