Počet odhalených černých pasažérů v Praze stoupal od roku 2014; v roce 2016 dosáhl hranice téměř 300 000. Magistrát hl. m. Prahy ve spolupráci s dopravním podnikem a společností Pražská integrovaná doprava (ROPID) připravil odlehčenou a zároveň edukativní kampaň Nejedeš načerno?, která upozorňuje, že normální je za službu zaplatit. „V meziročním srovnání let 2017 a 2018 klesl počet černých pasažérů v Praze téměř o patnáct procent. Stále ale hledáme i další cesty, jak cestujícím připomenout, jestli nezapomněli na platnou jízdenku – nyní prostřednictvím patnácti humorných hlášek umístěných na vybraných tramvajových jízdních řádech,“ říká ředitel ROPID Petr Tomčík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva