Dostupnost služeb finančního úřadu na územním pracovišti, kde již spisy umístěny nebudou, zůstane pro občany zajištěna po celý rok v úřední dny, tj. v pondělí a ve středu. Poplatníci zde budou moci činit veškerá svá podání a obdrží informace, které budou potřebovat.
"V době zvýšeného náporu při výběru daňových přiznání k daním z nemovitých věcí a k daním z příjmů, bude provozní doba úřadů rozšířena na pět dní v týdnu, jako každoročně", řekl Martin Janeček, ředitel Generálního finančního ředitelství.
Spisy budou přesunuty podle klíče - viz tabulka.
Ostatních územních pracovišť se změna netýká. Na nově spravujících územních pracovištích (pravý sloupec tabulky) budou moci poplatníci do svých spisů nahlížet a vyžádat si ze spisu kopie či opisy. Na územních pracovištích, kde byl spis původně umístěn, budou moci poplatníci získat výpis z elektronické části spisu v rozsahu daňové informační schránky nebo si požádat o potvrzení o stavu osobního daňového účtu.
Poplatníkům se místně příslušný finanční úřad nezmění (například jak Územní pracoviště v Dobříši, tak Územní pracoviště v Příbrami spadají pod Finanční úřad pro Středočeský kraj), proto nebudou vydávána žádná nová rozhodnutí o registraci.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva