Pacient si nyní může prostřednictvím jednoduchého formuláře na webových stránkách nemocnice (ZDE) zarezervovat v lékárně své léky, které si vyzvedne po obdržení potvrzovacího e-mailu nebo SMS zprávy.
„Jde o novou službu pro klienty naší lékárny, díky které mohou významně šetřit svůj čas,“ říká ředitel nemocnice MUDr., Bc. Tomáš Fiala, MBA. „V některých případech museli pacienti do lékárny třeba dvakrát, protože neměla některé méně časté léky v odpovídajícím množství skladem. To nyní odpadne. Chceme využít moderní technologie, které dnešní doba nabízí, ke zkvalitnění našich služeb. Podobně nabízíme například také možnost online rezervací termínu v našich některých ambulancích.“
Jak systém funguje? Pacient zadá na webu takzvaný identifikátor elektronického receptu. Jedná se o alfanumerický kód vyskytující se na recepturním tiskopise, v SMS či e-mailové zprávě, kterou obdržel od svého lékaře. Dále zadá své kontaktní údaje. Lékárník následně pacienta informuje o tom, že léky jsou připraveny k vyzvednutí. Na místě, tedy v lékárně, se pak pacient musí opět prokázat přiděleným identifikátorem.
Pokud je například výpadek v distribuci léku, domluví lékárník s pacientem další postup.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva