Firma z východočeské Třemošnice dodala v rámci projektu brzdové komponenty i pro multifunkční lokomotivu, jež v zimním období může sloužit i jako sněžný pluh. Nové soupravy nahradily vozy, jež byly na tatranské zubačce v provozu přes 50 let.
Se společností Stadler spolupracuje DAKO-CZ již od roku 2013 a za tuto dobu firmy realizovaly desítky zakázek. Aktuální projekty se zaměřují převážně na dodávky brzdových komponent pro příměstské jednotky tohoto významného výrobce kolejových vozidel. Kromě Slovenska v současnosti z Třemošnice dodávají komponenty pro soupravy, jež budou jezdit v Polsku, Švédsku, Itálii a Slovinsku.
„Zakázku na výrobu komponent pro tatranskou zubačku jsme od začátku vnímali jako velmi prestižní. Nepatřila sice svým rozsahem mezi největší, ale brali jsme ji jakou cennou referenci. Dokládá mimo jiné, že naše brzdové systémy a komponenty jsou schopné pracovat i ve velmi náročných podmínkách jako je horské prostředí ve Vysokých Tatrách,“ říká Lukáš Andrýsek, předseda představenstva DAKO-CZ.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva