Na technicky náročné nasunutí mostní konstrukce nad řeku navázaly ihned další pracovní úkony.
Došlo ke spuštění mostu a jeho umístění do finální polohy. V průběhu listopadu a prosince následovala betonáž a izolace mostovky i římsy a definitivní přepojení inženýrských sítí. Proběhla kompletní příprava tak, aby na obě poloviny mostu mohli nastoupit kolejáři. „V současnosti jsou položené koleje na návodní i povodní části mostu a připravujeme stavbu tramvajového tělesa na obou předpolích mostu, tedy směrem k vlakovému nádraží i směrem k Žižkovu náměstí. Od ledna proto začneme demontovat tramvajové obratiště u vrchního soudu,“ popisuje generální ředitel povodí Moravy Václav Gargulák.Práce na protipovodňových opatřeních v centru Olomouce budou probíhat do 22. 12., kdy dojde k zabezpečení staveniště. Stavební ruch utichne a stavební práce se naplno rozjedou opět od 3. 1. 2022.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva