Společnost DPD se stala partnerem běžecké ligy RunCzech

09.05.2013 8:54 | Zprávy

Přední evropský poskytovatel zásilkových služeb, společnost DPD, uzavřela spolupráci ze společností Prague International Marathon, která je organizátorem běžecké ligy RunCzech.

Společnost DPD se stala partnerem běžecké ligy RunCzech
Foto: red
Popisek: DPD

Ta kromě hlavních závodů (jeden Maraton, pět 1/2Maratonů a jedno Grand Prix – 10km&5km), zahrnuje i Juniorský Maraton, firemní běhy, Rodinný běh, koncerty, Univerzitní Maraton, Expa, Gala večery a další doprovodné programy. DPD se tak bude podílet, stejně jako v loňském ročníku, na organizaci všech pořádaných závodů a doprovodných aktivit, které jsou pro běžce připraveny od dubna do poloviny září tohoto roku.

Běžecká liga RunCzech se od roku 2012 skládá ze tří pražských závodů (maraton, ½ maraton a Grand Prix) a ze čtyř ½ maratonů, které se konají v Českých Budějovicích, Olomouci, Ústí nad Labem a Karlových Varech. Společnost DPD tak bude moci prezentovat své produkty na špičkových běžeckých akcích po celé České republice. Jako technický partner se bude starat o rozvoz materiálů na všechny občerstvovací stanice. Mimo jiné o rozvoz hydrantů, iontových nápojů, bannerů či rychlého občerstvení pro závodníky. Dodávky společnosti během závodu budou neustále připraveny na trati, tak aby mohly pohotově reagovat a doplňovat stánky s občerstvením. „Většinou to funguje tak, že den před závodem naši kurýři vyzvednou materiál a v den závodu jej rozvezou do všech občerstvovacích stanic. Letos bude například na půl maratonu šest stanic, takže se o rozvoz postará šest našich dodávek. Na maraton bude potřeba dodávek třináct, na regionální kola tři až čtyři,“ komentuje situaci marketingová manažerka společnosti DPD, Petra Skripniková.

Mimo dodávek umístěných na občerstvovacích stanicích, bude součástí prezentace společnosti DPD logo na velkoplošných obrazovkách ve startovním/cílovém prostoru a na mobilních obrazovkách podél trati. Zároveň budou po trase rozmístěny bannery s logem DPD, a to v celkové délce
84 kilometrů. Součástí propagační kampaně jsou připraveny plakáty pro veřejnou hromadnou dopravu, jejichž součástí bude logo DPD jakožto partnera. Další možností  propagace může být televizní vysílání, které bude přenášet závody živě, další rádio zprávy či reportáže, PR články či webové stránky a sociální sítě

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Myslíte, že je Trump ,,Putinův agend"?

Proč jde podle vás na ruku Putinovi, a proč se snaží oslabit Evropu? Vždyť upřímně ona je dost slabá i bez něj - bohužel.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Nová generace aplikace futurego přináší snadnější dobíjení a více funkcí

9:46 ČEZ: Nová generace aplikace futurego přináší snadnější dobíjení a více funkcí

ČEZ spustil novou generaci chytré dobíjecí aplikace futurego. Řidičům e-aut přinese snadnější dobíje…