Práce běží podle harmonogramu, aby se od 11. prosince mohly na koridor po roční výluce opět vrátit vlaky. Po uvedení trati do provozu bude probíhat dokončování stavby, které ale nebude mít výrazný vliv na drážní dopravu.
V úseku Brno-Maloměřice – Adamov jsou položeny obě dvě koleje, probíhá na nich sypání štěrku, podbíjení a čištění. Dále se pracuje na kabelových trasách, trakčním vedení, pozemních objektech a protihlukových stěnách, dochází k osazování návěstidel a svařování kolejových pásů, dokončují se tunely a opěrné zdi a pokračuje úprava skalních svahů. Dvě zcela nové mostní konstrukce prošly v uplynulém týdnu úspěšně zatěžovacími zkouškami. Obdobné úpravy se týkají i úseku mezi Adamovem a Blanskem, kde jsou aktuálně položeny koleje vedoucí od stanice Adamov k tunelům 8/2 a 8/1.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva