„Akce ‚Daruj krev‘ patří mezi naše tradiční projekty. V současné době se zaměřujeme především na oslovování prvodárců. I proto jsou důležitou součástí akce propagační aktivity, kterými se snažíme vyvracet nejčastější mýty a stereotypy o dárcovství krve. Těší mě, že se do tohoto přínosného projektu pravidelně zapojují i naši zaměstnanci. Jejich příběhy a překážky, které překonali, mají prvodárcům pomoci odstranit obavy, které většinou odběr krve provázejí,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Tvářemi kampaně se pro letošní rok stali například moderátor Radiožurnálu Petr Král nebo moderátorka Radia Wave Bára Šichanová. Český rozhlas s nimi natočil videospoty, které je zachycují v prostředí transfúzních stanic při odběru krve. Videa budou akci propagovat na internetu a sociálních sítích. K dispozici bude dárcům také aplikace „JSEM DÁRCE“. Na podporu dárcovství krve zde mohou zájemci vložit svou fotografii nebo použít aplikaci Instagram, aplikaci lze obsluhovat také z mobilních zařízení. Vizuálním znakem kampaně a projektu zůstává vyhrnutý rukáv na pravé ruce. Generálním partnerem akce je Všeobecná zdravotní pojišťovna, která bezpříspěvkovým dárcům umožňuje čerpat příspěvky až ve výši 1000 Kč.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva