Klienti Generali zatím nahlásili minimum škod. Počet ale bezesporu poroste s každým dalším dnem. Upřesnění můžeme očekávat nejdříve ve středu, podrobnější statistiky pak počátkem příštího týdne. Lze předpokládat, že o řadě škod lidé nemají dosud tušení, vzhledem k tomu, že jsou na dovolené mimo republiku. Navíc podle letitých zkušeností hlásí klienti škody způsobené řáděním přírodních živlů s tři a vícedenním zpožděním. Je-li například zatopený sklep, je nutné počkat, až voda opadne a teprve poté je možné začít sčítat škody. Mobilní technici Generali jsou od brzkého rána v terénu, monitorují situaci a pomáhají klientům s registrací škod. S likvidátory pojistné události je současně možné dohodnout vyplacení přiměřené zálohy na pojistné plnění.
Mezi prvními nahlášenými škodami dominují zatopené sklepy či přízemní podlaží, poškozené střechy či škody na motorových vozidlech způsobené především popadanými větvemi ze stromů, které nevydržely nápor silného větru. Výjimkou nejsou ani škody způsobené přímými či nepřímými údery blesků, kterých včera napočítali meteorologové nad Českou republikou přes 36 tisíc.
Jen v loňském roce nahlásili klienti Generali na 1200 škod za takřka 18 milionů korun, které měly přímou či nepřímou souvislost s blesky. V letošním roce jich zatím evidujeme na 200 za necelé tři milióny korun. Vzhledem k bouřkám v posledních 14 dnech jejich počet rychle poroste. Z dlouholetých statistik vyplývá, že nejvíce škod způsobených bleskem hlásí naši klienti v průběhu letního období. Konkrétně v měsících červen až srpen, kdy evidujeme 60 - 70% z celoročního počtu těchto škod.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali