Zhruba polovinu mají tvořit kvalifikovaní obráběči kovů, automechanici, lakýrníci, elektromechanici, konstruktéři a programátoři. Druhou polovinu by měli tvořit nekvalifikovaní zaměstnanci na pozice ve výrobě i logistice, které si Tatra vychová. K velké náborové kampani se přidávají také další společnosti z areálu Tatry: Tawesco, Tatra metalurgie a Tatra Defence Vehicle.
Tatra Trucks je v situaci, kdy jí výrazně roste objem zakázek, a zároveň řada klíčových zaměstnanců dosahuje důchodového věku. Kromě toho se musí vyrovnat se situací, kdy je provoz vozidel stále závislejší na složité elektronice. „Hledáme elektrotechniky, elektromechaniky, elektro-konstruktéry i programátory, což jsou na českém pracovním trhu velmi vzácné profese,“ upozorňuje Natálie Linhartová, HR ředitelka Tatry.
Tatra věří, že dokáže zaměstnance získat nejen díky mzdě a benefitům, ale i díky atraktivní práci, kterou nabízí, a silné značce. Proto bude jedním ze sloganů náborové kampaně k získání 500 zaměstnanců otázka: Hledáš něco víc než jen práci?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva