„Tichá linka přispěje k efektivnější komunikaci s klienty se sluchovým postižením a pomůže odstranit komunikační bariéru, která tu bohužel dlouhá léta byla,“ uvedla ministryně práce Michaela Marksová. „Těší mě, že Úřad práce svým přístupem a zájmem o využívání Tiché linky prokázal, že je institucí otevřenou nejširší veřejnosti, a dále pracuje na zkvalitňování svých služeb,“ dodala.
Využívání Tiché linky se nyní ověřuje na vybraných kontaktních pracovištích krajských poboček ÚP ČR prostřednictvím přenosných zařízení, která mají mobilní připojení k internetu. Díky tomu se mohou využít i při sociálním šetření v terénu.
Tichá linka je jednou ze služeb neziskové organizace Tichý svět, která poskytuje sociální služby neslyšícím. Tlumočníka a přepisovatele mohou klienti se sluchovým postižením využívat i z druhého konce republiky. Stačí k tomu počítač, mobilní telefon či tablet s webkamerou a připojením na internet.
Online tlumočníka není třeba objednávat, lze se s ním spojit hned. Tlumočníci a přepisovatelé pracují nonstop.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva