Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu

26.09.2014 19:44 | Zprávy

lenové Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace i hosté se opět sešli nad aktuálními tématy v Parkhotelu Popovičky: Product placement je již standardním komunikačním nástrojem, ale jak ho nedělat špatně? V čem je PP pro značky a reklamní komunikaci přínosem?

Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu
Foto: AČRA MK
Popisek: Jan Tuček (STEM/MARK)

Případové studie těch nejznámějších realizací z našich i zahraničních médií prezentoval v první části tradičního workshopu Asociace českých reklamních agentur Štěpán Wolde z TV Óčko. Jan Tuček a Jan Feit ze STEM/MARK se ponořili do tématu validity a inovace současných výzkumů, které jsou v prostředí silných mediálních turbulencí čím dál více potřebnějším základem všech mediálních a kreativních komunikačních strategií.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Eliška Olšáková byl položen dotaz

Olšáková (STAN): V dobře vedených obcích se lidem dobře žije

Dobrý den, reaguji na tento váš článek. Souhlasím s vaším tvrzením, ale jak je možné, že obce a města jsou většinou řízena dobře, ale to samé se rozhodně nedá říct o státu jako celku. Nebo vy máte pocit, že se lidem dnes žije dobře? Jistě, mohlo by být hůř, ale nemáte dojem, že to jde v posledních l...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Asociace regionálních značek: Značku ŠUMAVA originální produkt® ponesou pletené a háčkované módní doplňky

22:03 Asociace regionálních značek: Značku ŠUMAVA originální produkt® ponesou pletené a háčkované módní doplňky

Při jarní certifikaci se portfolio značky Šumava rozšířilo o pletené a háčkované výrobky z dílny by …