„Toto vítězství potvrdilo, že ZP 211 je na trhu pevně ukotvená a veřejností pozitivně vnímaná zdravotní pojišťovna, která zajišťuje kvalitní a dostupnou zdravotní péči svým klientům a zaměřuje se na upevňování jejich zdraví," okomentoval ocenění generální ředitel ZP 211 David Kostka.
Podle něj prestiž ocenění stoupá tím, že do soutěže jsou jednotlivé firmy nominovány a následně také hodnoceny nezávislými odborníky. To potvrzuje i ředitel organizace Czech Superbrands Roman Sovják, který ocenění pojišťovně před nedávnem předal. „Do úzkého spektra oceněných značek působících na našem trhu se dostane na základě přísných kritérií jen zlomek vyvolených. Posuzovány jsou parametry jako známost, budování brandu, inovace či prestiž," potvrzuje Roman Sovják.
Hlavním cílem projektu je každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do více než 90 států napříč pěti kontinenty. V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva