Stejně jako v předešlých letech si zákazníci řetězce mají možnost u pokladen zakoupit za minimální cenu třiceti korun samolepku ve tvaru srdíčka a pomoci tak vážně nemocným dětem, které se bez nás ostatních neobejdou. Sbírka potrvá do 14. listopadu.
„Jsme nesmírně vděčni, že se sbírka Srdce dětem stala již tradiční předvánoční sbírkou společnosti Lidl a děkujeme všech laskavým zákazníkům, kteří v průběhu následujících 14 dnů nemocným dětem přispějí, děkujeme společnosti Lidl a všem jejím obětavým zaměstnancům za realizaci sbírky, která je opravdu velmi náročná. V obchodech v celé republice jsou umístěny plakáty s konkrétním dítětem z daného regionu, kterému jsme z loňské sbírky pomohli, aby zákazníci viděli, jak je jejich podpora důležitá,“ říká Maria Křepelková, ředitelka Života dětem, o.p.s.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.