Změny v poskytování služeb Úřadu práce Českou poštou

07.10.2025 7:23 | Tisková zpráva

Česká pošta aktuálně poskytuje služby Úřadu práce na všech pobočkách s Czech POINT tzn. cca na 750 poštách.

Změny v poskytování služeb Úřadu práce Českou poštou
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Jedná se o asistenci při podání žádostí v rámci Klientské zóny Jenda, konkrétně jde o žádosti o rodičovský příspěvek, příspěvek na bydlení, přídavek na dítě, žádosti o zprostředkování zaměstnání a žádosti o podporu v nezaměstnanosti.

Od 1. 10. 2025 dochází k zásadní legislativní změně a zavedení tzv. superdávky. Nově se do superdávky včlení přídavek na dítě, příspěvek na bydlení, příspěvek na živobytí a doplatek na bydlení. Jednotlivé dávky už nebudou poskytovány samostatně a nelze je tím pádem administrovat na poštách.

Příjem žádostí o superdávku bude na poštách zaveden po dohodě s ÚP ČR v průběhu roku 2026. Na zapojených pobočkách zůstává po 1. 10. 2025 nadále možnost vyřídit rodičovský příspěvek a agendu zaměstnanosti.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Pár dotazů

Není vám trapné teď kritizovat politiku ANO, tedy hnutí s kterým jste ještě nedávno vládli? A opravdu si myslíte, že důchodový systém je nyní a hlavně do budoucna stabilizovaný, a že mzdy rostou dostatečně s ohledem na zvyšující se životní náklady a zvyšování cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Tisknout

Další články z rubriky

Úřad vlády: Akční plán rozvoje cestovního ruchu na roky 2026-2027

19:15 Úřad vlády: Akční plán rozvoje cestovního ruchu na roky 2026-2027

Vláda schválila akční plán ke Strategii rozvoje cestovního ruchu ČR 2021–2030 na roky 2026–2027.