Předvedou znalosti svých práv a povinností vůči poskytovatelům poštovních a přepravních služeb. Na soutěžící čekají zajímavé odměny. Soutěž vyhlašuje spotřebitelská organizace dTest.
Nakupování v e-shopech má své výhody, ale také určitá úskalí. Nejenže zákazník kupuje tak trochu zajíce v pytli, ale při doručování zboží mohou nastat komplikace. Přepravní společnosti mohou nešetrným zacházením napáchat na zásilce značné škody. Na koho se tedy obrátit, když doma zákazník otevře dlouho očekávaný balíček a zjistí, že zakoupené hrníčky jsou potlučené či nový mobilní telefon má prasklý displej? Nejen na tuto otázku musí soutěžící najít odpověď.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva