Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina

28.05.2013 8:52 | Zprávy

Vláda spustila televizní reklamní kampaň, která má nalákat co nejvíce lidí do II. pilíře penzijní reformy.

Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina
Foto: SPOZ
Popisek: Logo Strany práv občanů - Zemanovců

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: SPOZ

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Máte nějaký plán jak zabránit zdražování všeho?

A pomohlo by třeba, kdybysme vystoupili z EU? A může vůbec třeba za zdražování potravin nebo třeba bydlení u nás EU nebo kdo za to může?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: 11

Osobnost měsíce

Mgr. Bohuslav Hudec

  • ANO 2011
  • poslanec
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Válek může zmizet z kandidátky

15:05 Ministr Válek může zmizet z kandidátky

Kauzy kolem Vlastimila Válka sílí. Vrcholem všeho jsou jeho společné výlety s podnikatelem Milanem S…