Hussar konstatoval, že Andrej Babiš v podstatě dosáhl svého maxima a křivka jeho popularity se nehýbe. Takže je zvědav, s čím Babiš přijde, aby toto změnil, protože zatím prý čísla hovoří v jeho neprospěch. Argumentoval, že čísla ANO a Andreje Babiše jsou spojené nádoby. Kromě toho, Babiš může tyto volby použít jako kampaň k těm parlamentním.
Babiš podle něho nemá co ztratit. „Je to něco, jako když Jaromír Jágr si odskočil do ruské ligy KHL a pak se s velkou slávou vrátil do NHL a jeho ruské období bylo zapomenuto. Tohle je to samé, on třeba neuspěje, ale jeho voliče mu to neubere, on skrz tu prezidentskou volbu získá velmi levný mediální prostor, protože ta volba je velmi exponovaná, jsou tam garantované vysílací časy, dá se rozjet mohutná kampaň, je to levný způsob, jak na sebe upozornit a vybudovat si pozici pro další parlamentní volby,“ analyzoval Hussar motivy Andreje Babiše.
Podle čísel zatím v druhém kole Babiš prohrává i s „cvičeným jezevčíkem“, uvedl. Ovšem to je ještě před kampaní a Hussar doplnil, že Andrej Babiš diktuje témata. Proto považuje za chybu, že se všichni snaží porazit Babiše, protože to z něho dělá pána hry. Připomenul, že dva ze tří předchozích prezidentů byli bývalí premiéři, tedy Babišova pozice je z tohoto hlediska silná, ale bývalý premiér má řadu hendikepů. Například že je Slovák, má vadu řeči, vyjadřuje se příliš lidově, vykazuje jisté psychopatické rysy a je velmi výbušný a nevypočitatelný, vypočítával marketér a shrnul, že Babiš není „prototypální prezident“, ale manažer.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas