„Ať už příchod nového roku slavíte na horské chatě, u moře nebo u silvestrovských estrád v televizi, jedna věc nikdy nesmí chybět. No jasně! Tuny dobrého jídla!,“ lákali potravináři na poslední velký nákup před koncem roku.
Téma chtěli zákazníkům zpříjemnit spotřebitelskou anketou, kterou zacílili na silvestrovské delikatesy: obložené mísy, šampaňské a chlebíčky.
To mnoho zákazníků pochopilo spíše jako výsměch těm, kteří si vyjmenované dovolit nemohou. Téma se ale v diskusi rozrostlo v revoltu proti samotné instituci silvestra jako gastronomické a sváteční instituce.
„Silvestr mě nebere, ať už je to za náma a hlavně bez petard,“ vyjádřila mínění mnohých paní Radka Vratislavová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav