Když na Václavském náměstí otevřel svou pobočku fast food Popeyes, stáli na jeho menu zvědaví strávníci frontu i celý den. Fronta se pak táhla i několik set metrů přes Václavák. Situace připomínala momentku z devadesátých let, kdy v Moskvě otevřel svou pobočku první McDonald. Pobočka fast foodu KFC, která stojí hned naproti Popeyes vytáhla proti konkurenci s vlastní kampaní. „Tady jste na správné straně,“ lákal KFC zákazníky na svá kuřata.
Nyní přišla koalice Spolu s novými vizuály pro kampaň. A její ústřední barvy i slogan se až nápadně podobají reklamnímu panelu KFC. „Teď je čas stát na správné straně,“ láká koalice Spolu na svůj program do voleb.
A právě tuto podobnost v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz připomněl bloger a předseda hnutí STAČILO! Daniel Sterzik, známý na internetu pod jménem Vidlák.
„Víte, já si vzpomněl na kampaň KFC, když v Praze otevřeli tu novou frančízu rychlého občerstvení Popeyes. Zajisté si vzpomenete, jak z toho Pražáci byli hotoví a stáli na to frontu. KFC tehdy dělal plakáty s jejich kyblíkem s kuřaty a měli u toho napsáno, že stojíte na správné straně. Myšleno na správné straně ulice. Kampaň SPOLU je to samé. Voliči se postavili do jiné fronty, o politické menu Petra Fialy jaksi není zájem, navíc se doslýcháme, že v kuchyni vládne dusná atmosféra... tož to zkoušejí zachránit marketingem o stání na správné straně. Co na tom, že nabízejí nechutnou bryndu…“ řekl pro PL.cz Vidlák. A s podobným pozorováním přicházejí i jiní.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Marian Kučera