Kampaň značky Luteal zobrazuje deset transgender mužů a nebinárních osob. Cílem je propagovat téma menstruace v souvislosti se začleněním těchto osob do mainstreamové společnosti.
„Je to jednoduché. Naším cílem je transformovat zkušenost z menstruace. Luteal je výsledkem silného hnutí, které chce změnit představu o tom, co to znamená krvácet. Je to spojení hluboké touhy a našich těl, které vychází z našeho sebevědomí a z naší schopnosti vědět, co potřebujeme,“ popisuje svou filozofii kanadská značka na webových stránkách.
Pod motem „Lidé mají menstruaci“ je na obrázku, který je součástí kampaně, několik osob oblečených v bílém spodním prádle s červenou skvrnou.
Toto „vyléčení“ se podle značky nemůže stát bez ohledu na danou komunitu. Do svých kampaní i pro každodenní práci tak najímá lidi různých barev pleti z řad modelů, influencerů, kreativců i dodavatelů. „Stejně tak chceme ve spojení se změnou představy o menstruaci podporovat všechny gendery a nebinární osoby.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab