Hnutí dnes v Praze uvedlo volební klip a odstartovalo horkou fázi kampaně. Kandidáti se v příštích týdnech chystají do regionů, kde budou u kulatých stolů na náměstích diskutovat s voliči. Na kampaň počítá hnutí se zhruba pěti miliony korun a chce se stát relevantní silou na politické scéně.
Propagační materiály hnutí prezentují Teličku jako prvního vyjednávače o vstupu Česka do Evropské unie, prvního velvyslance při EU, prvního eurokomisaře či pátého nejaktivnějšího europoslance. Nabízí i výčet jeho práce včetně nachozených kilometrů a litrů čaje vypitého během pěti let v Evropském parlamentu. „Již více než 28 let prosazuji zájmy ČR v Evropě,“ zdůrazňuje v brožuře Telička.
Hnutí se charakterizuje jako reformní, prozápadní, demokratická a otevřená politická platforma. Plánuje fungovat jako „politický startup“ s ambicemi, které přesahují evropské volby. Telička zdůraznil, že další členové kandidátky jsou vzdělaní, kvalifikovaní a dynamičtí. „Hnutí Hlas ví, co chce, jde do toho. Začíná nabírat svalovou hmotu nejen v podobě kandidátů, ale i podpory, která přichází od mladých lidí,“ řekl Telička.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp