Analytik Koller vyrazil do boje proti „ekologistům“. Padly silné argumenty

21.01.2019 21:51 | Zprávy

ROZBOUŘENÝ SVĚT MARTINA KOLLERA "Je to stejný podvod, jako zvýšení platů a důchodů od Babiše v době, kdy raketově rostou ceny prakticky všeho. Ve výsledném má dáti-dal nakonec důchodci nedostanou nic, někteří na tom budou možná hůř." Takto ostře se ve svém komentáři pustil analytik Martin Koller do tzv. ekologistické lobby a jejích požadavků.

Analytik Koller vyrazil do boje proti „ekologistům“. Padly silné argumenty
Foto: Hans Štembera
Popisek: Martin Koller

V první části neradostné prognózy jsem se zaměřil na ekologistickou zlodějinu, která u nás z velké části nahradila ekologii. Z hlediska pakování se penězi nás všech je opravdová ekologie ve srovnání s ekologistickými lobby solárníků a větrníkářů a pěstitelů řepky doslova žebračkou. Vzhledem k výročí hrdinského činu Jana Palacha, jemuž jsem věnoval středeční článek, zabývající se spoluprací ministra školství Plagy za ANO a BIS pražské havlérky, jako ukázce myšlení doby nacistického protektorátu, která by se Palachovi určitě nelíbila, se věnuji pokračování v prognóze až dnes.

Ekologové, ekologisté a peníze

V diskuzi k článku o ekologistech se objevily i faktické připomínky, kromě obvyklých nenávistných pomluv a nadávek, které placeným slouhům cizáků nahrazují argumenty. Především je zde kritika systému výměny akumulátorových bloků kamionů, místo jejich nabíjení ve stanicích u dálnice. Dovedou si vážení kritici představit nabíjení akumulátorového bloku, který dopraví kamion o hmotnosti kolem třiceti tun na vzdálenost 150 km. Dál to moc nejde, protože řidič si musí nechat rezervu, ale také potřebuje elektřinu na topení, nebo chlazení vzduchu, činnost přístrojů a ovládání brzdového, případně hydraulického systému. Účinnost pohonu se mění podle povrchu vozovky a adheze a to pomíjím ochlazování akumulátorů v zimě, které snižuje jejich kapacitu. Pokud elektrický kamion při reklamním předvádění ujede 200 km, v praxi je to s bídou 150. Kamion na naftu ujede bez zastávky i tisíc kilometrů a doplní nádrž za několik minut. Kromě toho, akumulátory, které umožní jízdu třicetitunového kamionu na vzdálenost 150 km, budou podstatně těžší, než nádrž nafty. Pokud by se kamiony nabíjely u stanic, značná část z nich by permanentně stála, zatímco výměna akumulátorového bloku by byla časově srovnatelná s plněním nádrže. Rozumnou cestou je především omezení kamionové dopravy, přestože to narazí na zuřivý odpor nadnárodních korporací obchodujících s ropou a jejími deriváty.

V diskuzi se ozval ze strany ekologistů oblíbený primitivní argument, určený pro primitivní čtenáře, abychom se podívali z okna. Je tam přece teplo a stále tepleji. Ekologisté buď neumí číst, nebo nechápou obsah čteného textu, případně ho chápat nechtějí. Nelze se divit, protože velká část mladší, ale část i starší generace nedokáže přečíst delší text než o rozsahu jedné strany A4, kterou si vypatlají na tabletu, tedy úroveň žáka třetí třídy základní školy v předlistopadovém období. Poté padají únavou. Pro ně musím zdůraznit, že odborná většina, která odmítá zásadní podíl člověka na oteplování, a hlavní příčinu vidí v historicky doložené cyklické změně teploty, přece neříká, že se neotepluje. Tvrdí pouze, že se otepluje méně, než tvrdí zhýčkaní intelektuálové z ekologistické lobby, kteří tráví čas v klimatizovaných kancelářích a autech. Odpůrci ekologistů, mezi které patřím i já, jsou většinou ekologové. Mnohým se otevřely oči po zhlédnutí zelených nátlakových agresivních akcí multimilionáře Bursíka a jeho biomasy, které připomínaly spíše teroristy z Antify a byly zaměřeny hlavně na zisk s využitím užitečných pitomců.

Ekologové jsou rozhodně za čistší vzduch a vodu. Z tohoto hlediska ovšem není možné zdražovat neustále ekologická paliva elektřinu a plyn, která jsou potřebná na topení v našich zeměpisných šířkách. Ona se ostatně zdražují všechna paliva. Každý není tak bohatý jako lobby ekologistů a jimi korumpovaných politiků a neziskovkářů, takže lidé mnohdy topí kdejakým svinstvem, protože na dražší a ekologické topení nemají ani po třiceti letech růstu HDP a blahobytu. Podobný podvod jsou do značné míry různé kotlíkové a podobné komedie. Když sečtete náklady na projekt a firemní práci, kterou by si mnozí udělali sami, a případně úroky z půjčky od banky, tak neušetříte v podstatě nic. Výdaje se jen časově rozloží. Systém podporuje bohaté a vydělají na tom topenářské firmy, banky a ekologistická lobby.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Martin Koller

Robert Králíček byl položen dotaz

Pošta

Že je doručování poštou tragické se ví už dlouho. Vy za to kritizujete Rakušana, ale co jste udělali vy, aby česká pošta fungovala líp? Třeba když jste byli ve vládě? Nebo co uděláte, když v ní zas budete? Běžná situace: Zásilka nedoručena, adresát nezastižen, přitom jste doma, ale nikdo se vám neoz...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Fico, Vance a papež. Kolují divoké konspirace

14:29 Fico, Vance a papež. Kolují divoké konspirace

Odchod papeže Františka stále rezonuje na sociálních sítích. Ne každý přispěvatel komentuje odchod h…