Analytik Koller vyrazil do boje proti „ekologistům“. Padly silné argumenty

21.01.2019 21:51 | Zprávy

ROZBOUŘENÝ SVĚT MARTINA KOLLERA "Je to stejný podvod, jako zvýšení platů a důchodů od Babiše v době, kdy raketově rostou ceny prakticky všeho. Ve výsledném má dáti-dal nakonec důchodci nedostanou nic, někteří na tom budou možná hůř." Takto ostře se ve svém komentáři pustil analytik Martin Koller do tzv. ekologistické lobby a jejích požadavků.

Analytik Koller vyrazil do boje proti „ekologistům“. Padly silné argumenty
Foto: Hans Štembera
Popisek: Martin Koller

V první části neradostné prognózy jsem se zaměřil na ekologistickou zlodějinu, která u nás z velké části nahradila ekologii. Z hlediska pakování se penězi nás všech je opravdová ekologie ve srovnání s ekologistickými lobby solárníků a větrníkářů a pěstitelů řepky doslova žebračkou. Vzhledem k výročí hrdinského činu Jana Palacha, jemuž jsem věnoval středeční článek, zabývající se spoluprací ministra školství Plagy za ANO a BIS pražské havlérky, jako ukázce myšlení doby nacistického protektorátu, která by se Palachovi určitě nelíbila, se věnuji pokračování v prognóze až dnes.

Ekologové, ekologisté a peníze

V diskuzi k článku o ekologistech se objevily i faktické připomínky, kromě obvyklých nenávistných pomluv a nadávek, které placeným slouhům cizáků nahrazují argumenty. Především je zde kritika systému výměny akumulátorových bloků kamionů, místo jejich nabíjení ve stanicích u dálnice. Dovedou si vážení kritici představit nabíjení akumulátorového bloku, který dopraví kamion o hmotnosti kolem třiceti tun na vzdálenost 150 km. Dál to moc nejde, protože řidič si musí nechat rezervu, ale také potřebuje elektřinu na topení, nebo chlazení vzduchu, činnost přístrojů a ovládání brzdového, případně hydraulického systému. Účinnost pohonu se mění podle povrchu vozovky a adheze a to pomíjím ochlazování akumulátorů v zimě, které snižuje jejich kapacitu. Pokud elektrický kamion při reklamním předvádění ujede 200 km, v praxi je to s bídou 150. Kamion na naftu ujede bez zastávky i tisíc kilometrů a doplní nádrž za několik minut. Kromě toho, akumulátory, které umožní jízdu třicetitunového kamionu na vzdálenost 150 km, budou podstatně těžší, než nádrž nafty. Pokud by se kamiony nabíjely u stanic, značná část z nich by permanentně stála, zatímco výměna akumulátorového bloku by byla časově srovnatelná s plněním nádrže. Rozumnou cestou je především omezení kamionové dopravy, přestože to narazí na zuřivý odpor nadnárodních korporací obchodujících s ropou a jejími deriváty.

V diskuzi se ozval ze strany ekologistů oblíbený primitivní argument, určený pro primitivní čtenáře, abychom se podívali z okna. Je tam přece teplo a stále tepleji. Ekologisté buď neumí číst, nebo nechápou obsah čteného textu, případně ho chápat nechtějí. Nelze se divit, protože velká část mladší, ale část i starší generace nedokáže přečíst delší text než o rozsahu jedné strany A4, kterou si vypatlají na tabletu, tedy úroveň žáka třetí třídy základní školy v předlistopadovém období. Poté padají únavou. Pro ně musím zdůraznit, že odborná většina, která odmítá zásadní podíl člověka na oteplování, a hlavní příčinu vidí v historicky doložené cyklické změně teploty, přece neříká, že se neotepluje. Tvrdí pouze, že se otepluje méně, než tvrdí zhýčkaní intelektuálové z ekologistické lobby, kteří tráví čas v klimatizovaných kancelářích a autech. Odpůrci ekologistů, mezi které patřím i já, jsou většinou ekologové. Mnohým se otevřely oči po zhlédnutí zelených nátlakových agresivních akcí multimilionáře Bursíka a jeho biomasy, které připomínaly spíše teroristy z Antify a byly zaměřeny hlavně na zisk s využitím užitečných pitomců.

Ekologové jsou rozhodně za čistší vzduch a vodu. Z tohoto hlediska ovšem není možné zdražovat neustále ekologická paliva elektřinu a plyn, která jsou potřebná na topení v našich zeměpisných šířkách. Ona se ostatně zdražují všechna paliva. Každý není tak bohatý jako lobby ekologistů a jimi korumpovaných politiků a neziskovkářů, takže lidé mnohdy topí kdejakým svinstvem, protože na dražší a ekologické topení nemají ani po třiceti letech růstu HDP a blahobytu. Podobný podvod jsou do značné míry různé kotlíkové a podobné komedie. Když sečtete náklady na projekt a firemní práci, kterou by si mnozí udělali sami, a případně úroky z půjčky od banky, tak neušetříte v podstatě nic. Výdaje se jen časově rozloží. Systém podporuje bohaté a vydělají na tom topenářské firmy, banky a ekologistická lobby.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Martin Koller



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Fiala vysílal s tabulkou: Levný benzín na Velikonoce, díky správným rozhodnutím vlády

22:35 Fiala vysílal s tabulkou: Levný benzín na Velikonoce, díky správným rozhodnutím vlády

Premiér Petr Fiala rozjel na sociálních sítích nový pořad Čísla a data. A v mimořádném velikonočním …