Náklady na kampaň před předčasnými volbami, jejichž podmínkou je, že se v úterý poslanci usnesou na rozpuštění sněmovny, bude strana podle svého místopředsedy pro hospodaření Martina Starce z větší části hradit ze stálého kontokorentního účtu, z menší pak z naspořených prostředků.
Na jakou částku se nakonec vyšplhají, záleží i na krajích, kterým je v základním rozpočtu vyčleněno deset milionů korun. Když je však budou chtít využít, musí ke každé koruně přidat korunu ze svého. Pokud tedy vyčerpají všech deset milionů, dají zároveň deset milionů ze svých zdrojů. Starec je přesvědčen, že kraje využijí všechny peníze.
Billboardy budou od září
Výdaje za ústřední i krajskou kampaň bude možné průběžně sledovat na transparentním účtu, o jehož zřízení nyní sociální demokracie podle Starce "intenzivně vyjednává". Do dvou měsíců po volbách pak podle dalšího místopředsedy Milana Chovance, který má kampaň na starosti, podá komplexní zprávu o příjmech a výdajích, v níž bude například i přesný počet použitých plakátů a billboardů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: lze, čtk