V deseti krátkých úderných a rychle za sebou přidaných facebookových statusech premiér Andrej Babiš v pátek stihl vyjmenovat vše, proti čemu hodlá v politice do budoucna bojovat. „Fanatický Pirátostán nepodpořil růst důchodů. Tohle fakt nechci! A co vy?“ mohli jsme si u premiéra na profilu například přečíst.
„Chaty a chalupy migrantům? Nikdy!“ zněl další příspěvek. Babiš se dále razantně vymezuje třeba proti sdílené ekonomice, ekofanatickému rušení automobilů nebo danění bytů, o kterém uvažovali před nedávnem někteří piráti. „Zvyšovat daně? To fakt nechci! A co vy?“ ptal se svých fanoušků dále Babiš.
Poslední z příspěvků se zase vymezuje proti expanzivním a mocenským touhám bruselské byrokracie a jejím pomocníkům v České republice. „Chtěli by o všem nechat rozhodovat Brusel. To fakt nechci! A co vy?“
Na Babišovu aktivitu na internetu musel okamžitě zareagovat všem dobře známý spolek Milion chvilek pro demokracii. „PR tým Andreje Babiše se urval ze řetězu a sází na FB jeden absurdní výkřik za druhým. Prosíme, zkuste si jich nevšímat a nijak na ně nereagovat, ani ironickým smajlíkem nebo komentářem,“ vysvětlovali aktivisté svým názorově spřízněným ovečkám. „Celý FB je pak plný těchto populistických hesel. A o to přesně týmu AB před volbami jde,“ stěžovali si dále chvilkaři.
PR tým Andreje Babiše se urval ze řetězu a sází na FB jeden absurdní výkřik za druhým. Prosíme, zkuste si jich nevšímat a nijak na ně nereagovat, ani ironickým smajlíkem nebo komentářem. Celý FB je pak plný těchto populistických hesel. A o to přesně týmu AB před volbami jde. pic.twitter.com/e6t8P1eh9X
— Milion chvilek pro demokracii (@milionchvilek) September 24, 2021
Na aktivitu spolku Milion chvilek, kdy aktivisté v podstatě reagují na Babišovu kampaň tím, že ji sdílejí na svém twitteru a pak nabádají ostatní, aby si jí nevšímali, upozornila například novinářka Barbora Koukalová. „Političtí géniové v akci. Supermyslitelé z Milionu chvilek pro strategii vám chtějí říct, abyste si feedu Andreje Babiše nevšímali, proto si ho celý nasdílí na zeď, kdyby vám to náhodou uniklo,“ napsala ironicky žurnalistka a dodala: „Jako mně, nebýt jich, tak o tom ani nevím, takže po zásluze tleskánky.“
Koukalová následně v diskusi pod příspěvkem rozvedla myšlenku, že Milion chvilek těmito svými výstupy pomáhá ve volební kampani právě Babišovi, protože má velký dosah i mezi doposud nerozhodnutými voliči.
Babišovy poslední, výše popsané aktivity v internetovém prostoru jsou bezpochyby součástí předvolební kampaně, kterou zahájil premiér vydáním svého předvolebního klipu, jenž se vysílal i na České televizi. „Důchodci maj dost! Chceme vaše prachy! Pusťte k nám migranty,“ skanduje v klipu dav chuligánů. Pak se ve scénáři objeví Andrej Babiš a sdělí, že „tohle rozhodně nechce“, zarazí to a zabrání chaosu v zemi.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: AZy