Marksová v otevřeném rozhovoru mimo jiné přiznala také to, že za pokles preferencí strany mohou marketingové chyby vedení ČSSD. Doufá ale, že strana po změnách ve vedení svůj náskok vůči prozatím vítězícímu hnutí ANO sníží.
„Jsme skupina lidí, která dokáže dělat věci tak, aby byly hotové věcně. Jenže jsme to nedokázaly voličům prodat. My nejsme agenti s teplou vodou, jsme dělníci. Ale věřím tomu, že to bude jiné,“ zmínila jasně Marksová s tím, že přes všechny chyby a nedokonalosti mají lidé se sociálními demokraty jistotu, že se politika bude ubírat v jejich prospěch.
Za jednu z marketingových chyb pak Marksová považuje vyhazov ministra financí Andreje Babiše (ANO) z vlády. „Věcně to chápu, ale jsou dvě reality: jedna je faktická a druhá je politická, jak to vnímá veřejnost,“ řekla.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef