„Já si uvědomuju, že současná situace v případě uprchlické krize je velmi citlivá, že je to velmi složitá a vážná věc pro dospělé a v žádném případě nedovolím, aby tímto způsobem byly strašeny nebo zatahovány do celospolečenské vážné debaty děti,“ prohlásila Valachová.
Kampaň byla vytvořena podle švédského vzoru, pro který UNHCR získal autorská práva. Jeho součástí je komiks a film o cestě afghánského chlapce a kurdské dívky do Švédska. Další film nabízí fiktivní příběh, kdy po jaderné havárii musí deset milionů Čechů opustit svou vlast a mohou přesídlit do smyšlené asijské země, kde ale jejich příchod vyvolává protesty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam, čtk