Vše ale zůstává oficiálně zahaleno tajemstvím. Každá z předběžných nabídek má 600 až 1000 stran. Na tiskové konferenci to uvedl ministr dopravy Dan Ťok (ANO).
Do výběrového řízení se hlásí firmy Kapsch, slovenský výběrčí SkyToll, maďarský National Toll Payment Services a německá T-Systems. Nabídky bude ministerstvo posuzovat několik měsíců. Pak buď některá z nabídek vyhoví podmínkám a ministerstvo ji přijme, nebo bude jednat se zájemci o jejich vylepšení.
Nepřesná čísla z dílny ministerstva dopravy
"Máme šanci platit méně než za současný provoz systému. Náklady na provoz by mohly klesnout z nynějších 20 procent zhruba na polovinu. Tyto nabídky nyní pečlivě posoudíme a budeme v soutěži pokračovat," uvedl Ťok. Zakázku chce ministr uzavřít do podzimu, aby měl úspěšný uchazeč zhruba 14 měsíců na přípravu mýtného systému. Skutečné současné náklady nejsou ale dvacet procent, jak uvádí ministr, ale dosahují jen 15 procent.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pas