„Již při zveřejnění prvního průzkumu Data Collect jsem se podivoval, k čemu se propůjčil p. Herzmann. Metoda průzkumu byla přitom naprosto neslýchaná a diskutabilní,“ stěžuje si Paroubek ve svém komentáři, který mají ParlamentníListy.cz k dispozici.
Poukazuje na to, že průzkum vycházel ze vzorku pouhých pěti set respondentů, z čehož navíc polovina byla dotazována telefonicky.
„Také druhý průzkum Data Collect je perlou české sociologické vědy. Česká levice podle Herzmanna by měla pouhopouhou čtvrtinu hlasů! Kam se podělo dalších 22-23 % levicových hlasů? To autora průzkumu neznepokojuje,“ zlobí se Paroubek. Podle něj se tvůrci průzkumu stali součástí marketingu šéfa hnutí ANO a mediálního magnáta Andreje Babiše, a výsledky tomu odpovídají.
Paroubkovi vadí i to, že není zveřejněná samotná metoda výzkumu a po společnosti žádá, aby to napravila. „Manipulace, ke které se snížilo dnes Právo, je neslýchaná. Právo, jehož někteří redaktoři tak rádi peskují např. Putinovo Rusko pro deficit demokracie, dnes přistoupilo k předvolební manipulaci, která je neslýchaná a nemá ve skutečně demokratickém státě a médiu obdoby,“ nešetří kritikou ani deník, který tyto výsledky průzkumu zveřejnil.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nem