Pražská plynárenská nabízí v době pandemie mobilní kancelář

24.03.2021 15:35 | Komerční článek

I když zákazníci Pražské plynárenské mohou veškeré záležitosti spojené s dodávkou energií řešit online a společnost toto řešení doporučuje, myslí i na ty, pro které je tato forma komunikace obtížně využitelná nebo složitá.

Pražská plynárenská nabízí v době pandemie mobilní kancelář
Foto: Pražská plynárenská
Popisek: Pražská plynárenská

Po dobu, kdy budou z důvodu pandemie COVID uzavřeny obchodní kanceláře společnosti, přijede mobilní kancelář Pražské plynárenské neodkladné záležitosti spojené s dodávkou energií vyřídit k zákazníkům.   

Služba je k dispozici na území Prahy, je určena zejména pro zákazníky seniorského věku nebo handicapované zákazníky a je poskytována při dodržení maximálních hygienických opatření a zabezpečení.

Službu je možno objednat od pondělí do pátku denně od 8 do 18 hodin, prostřednictvím bezplatné zákaznické linky 800 134 134. Při objednávce uveďte, že se jedná o službu „mobilní kancelář“. 

Bezplatná zákaznická linka 800 134 134 je pro zákazníky po dobu omezení provozu obchodních kanceláří posílena.

Bez omezení v nonstop režimu zůstává pohotovostní linka 1239, určená pro hlášení úniků zemního plynu.

Zákazníci mohou záležitosti spojené s dodávkou energií od Pražské plynárenské řešit také zejména prostřednictvím zákaznického portálu, dále emailu callcentrum@ppas.cz nebo písemnou formou. Podatelny budou k dispozici bezkontaktně.

V návaznosti na rozhodnutí vlády České republiky související se situací ohledně šíření koronaviru, přistoupila Pražská plynárenská s účinností od 1. března 2021 do odvolání, k přerušení provozu svých obchodních kanceláří (vč. pokladen) na Praze 1 v ulici Jungmannova a na Praze 4 v ulici U Plynárny.

Cílem je zamezit osobnímu kontaktu většího množství osob v uzavřených prostorách.

Pražská plynárenská je druhým největším tuzemským dodavatelem zemního plynu a jedním z tzv. tradičních hráčů na trhu, který dodává zemní plyn a elektřinu více než 400 tisícům zákazníků po celé republice. Jedná se o ryze českého dodavatele, jehož vlastníkem je hlavní město Praha.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

COVID

Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.

Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.

autor: Komerční článek

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Snaží se dostat stát do kritické situace a odložit volby.“ Schneider varuje. To tu ještě nebylo

18:15 „Snaží se dostat stát do kritické situace a odložit volby.“ Schneider varuje. To tu ještě nebylo

Server ParlamentníListy.cz přináší další ze série rozhovorů se zajímavými hosty. Tentokrát pozvání r…