Mezi dalšími úkoly ministra Ťoka z loňska bylo otevření posledního chybějícího úseku dálnice D8 a dočerpání evropských dotací z aktuálního programového období Operačního programu doprava II.
Ke svému působení se ministr Ťok vyjadřoval už minulý týden. Za úspěch označil dokončení převodu nádraží z Českých drah na Správu železniční dopravní cesty, vyčerpání téměř všech peněz z evropského Operačního programu doprava I. Poukázal rovněž na výběr dodavatele registračních značek ve výběrovém řízení a s tím spojené zlevnění nákupu značek, nebo na zahájení stavebních prací na 140 kilometrech dálnic a 40 kilometrech silnic I. třídy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Jak chcete docílit zvýšení rychlosti na dálnici, když nejste ani v českém parlamentu?
A o kolik? Nebo jste pro neomezenou rychlost? Máte proto nějakou podporu? Co vím, tak se už několikrát řešilo navýšení na 160 a nikdy neprošlo
Další články z rubriky

4:40 Pochod proti potratům zničený Policií ČR? Nová svědectví
Pochod pro život musel být ukončen předčasně poté, co jej zablokovaly tisíce fanoušků potratů. Polic…
- 21:15 „Sedativa a svěrací kazajka.“ Novotný prohrál soud. Okamura doporučil „léčbu“
- 20:40 Tlak na pád Součka. Stonjeková se obává, kdo a co se může vrátit do ČT
- 14:10 „Oni si myslí, že zbrojením se dají vyhrát volby.“ Klaus o přepisování dějin a Ukrajině
- 13:40 „Tady nemám být já, ale Georgescu.“ Překvapení v Rumunsku. Favorit odešel středem
- 4:45 Lipavského úřad dostal dopisy o velvyslanci v Německu. Vážné informace vymlčel