„Díval bych se na to, že se musíme udržet pod třemi procenty, jak to požaduje EU a to my udržíme,“ věří Hanák. Staví se i za navýšení finančních prostředků do Státního fondu dopravní infrastruktury. Chybou bylo např. to, že Vít Bárta v pozici ministra dopravy zastavil investice do infrastruktury.
Problém zdanění
A další problém? „Kdejaký poslanec porcoval medvěda a vyhazoval nesmyslně peníze,“ poznamenal Hanák s tím, že s penězi je třeba hospodařit efektivně. Životně důležité je, aby se dokončila dálniční síť, aby se udělaly dva jezy na Labi a aby se pracovalo i na železniční síti. Pro infrastrukturu se podle jeho názoru podaří vyčerpat i prostředky z EU. „Je třeba mít připraven žebříček staveb podle priority a pak to půjde rychleji."
Hanák v pořadu prozradil, že již jedná se stranami, které mají podle jeho názoru naději pro vstup do sněmovny. Prozatím na dopis neodpověděla jen ODS a TOP 09. U SPOZ se dohaduje termín. Proběhlo jednání s ČSSD a komunisty. U těchto stran pak je problém otázka míry zdanění. Proběhlo i jednání s hnutím ANO Andreje Babiše a jedná se i s lidovci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp