Při přejezdu přes rakouský Brenner totiž Diess podle svých slov našel jen čtyři nabíječky Ionity, a to umístěné poblíž obchodního centra. Takže všechny obsazené. Další nabíječku, kterou Diess nalezl v italském Trentu, však podrobil také kritice.
„Žádné WC, žádná káva, mimo provoz rozbitá nabíječka, smutný stav. Tohle rozhodně není prémiový zážitek z nabíjení, IONITY!“ uvedl Diess. Volkswagen Ionity kritizuje často, a to přesto, že tato společnost vznikla jako společný podnik právě Volkswagenu, BMW, Daimleru a Fordu. Loni se k nim pak přidala ještě automobilka Hyundai.
Mluvčí Ionity odmítli Diessova kritická slova komentovat.
Automobilka Volkswagen se přitom zelenou cestou snaží vydávat stále častěji. Před několika dny například oznámila, že v jedné ze svých závodních jídelen přestane podávat maso.
V loňském roce zase zaujala tím, že vypsala výběrové řízení na pozici „klimatický aktivista“. Jeho prací mělo být rozvíjení klimatické politiky podniku. „Chci přijmout nějakého aktivistu. Máme tolik nápadů, jejich realizace ale v naší velké organizaci trvá příliš dlouho. Takže uvnitř potřebuji někoho opravdu agresivního,“ těšil se ředitel Diess.
Proto jeho cestovatelský zážitek z nabíjení vyvolal na sociálních sítích řadu posměšných reakcí.
V Česku učinil podobný traumatizující zážitek Radek Špicar, viceprezident Svazu průmyslu a dopravy. Coby velký fanoušek elektromobility se rozjel po trase Praha- Brusel, aby po praktické zkušenosti s elektrocestováním zkonstatoval, že plány s elektrifikací jsou asi příliš ambiciózní.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef