Prezident Miloš Zeman a jeho mluvčí Jiří Ovčáček znovu a znovu mluví o pražské kavárně, aniž by vlastně řekli, koho tím myslí. To je skvělý tah, který má znovu a znovu získávat pozornost pro prezidenta z řad mimopražských voličů.
"Ale stejně je to zvláštní, jak jsme na to všichni Zemanovi a jeho lidem skočili. Udělat z 2 241 171 lidí, kteří v druhém kole prezidentské volby v roce 2013 hlasovali proti Miloši Zemanovi a pro Karla Schwarzenberga, prostě 'pražskou kavárnu' je bez ironie skvělý propagandistický úspěch. Stačí dvě slova," píše Šídlo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp