Jaká reklama skutečně je, to necháme na posouzení čtenáře. Nicméně, v době zveřejnění článku mělo video na YouTube 810 000 označení „Nelíbí se mi“. Zmínky o #MeToo a vychovávání mužů zřejmě nepadly na úrodnou půdu.
Reklamě se věnují ekonomové Markéta Šichtařová a Vladimír Pikora. „Gillette ukazuje, jací mají být noví muži? Jak noví? Jsem nějaký spotřebič?“ ptá se Pikora na Facebooku, potom, co ho jeho partnerka vyzvala ke změně značky. „Cílem spotu je muže vychovávat a zlepšovat. Fakt nechci! Vychovávat mají rodiče a ne nějaká firma,“ tvrdí otec pěti dětí a přidává prohlášení: „Takže přátelé, léta jsem kupoval výrobky firmy Gillette, ale právě mi naznačila, že jsem pro ni moc mužský a já výrobky takové firmy už kupovat nechci!“
„Jestli si firma nevšimla, tak se snaží cílit na mladou generaci, jenže mladá generace se přestává holit. Všichni chtějí vypadat jak kanadští dřevorubci. Bojím se, že to dopadne jak s Playboyem, který si myslel, že už nemusí dávat do časopisu fotky holek, aby následně pochopil, jak moc se mýlil. Táhněte s tímto bojem proti mužům!“ dodává nakonec Pikora.
Sama Šichtařová o reklamě tvrdí: „Někteří ti podivní chlapíci ze závěru reklamy mi připadnou jacísi podezřelí. Jacísi asexuální. Celkem bych se před takovými individui měla na pozoru. Jednomu ale nerozumím. Když by v Gillette chlapy nejraději vykastrovali – komu pak chtějí prodávat ta svá udělátka na vousy...? Co mi tu uniká?“ ptá se.
A dodává: „Jestlipak on to nebude takový ten byznys model, kdy Playboy prohlásil, že nahé holky už ne, a když vzápětí zjistil, že skoro bankrotuje, zas tu politickou korektnost pokorně a urychleně opustil?“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas