Jaká reklama skutečně je, to necháme na posouzení čtenáře. Nicméně, v době zveřejnění článku mělo video na YouTube 810 000 označení „Nelíbí se mi“. Zmínky o #MeToo a vychovávání mužů zřejmě nepadly na úrodnou půdu.
Reklamě se věnují ekonomové Markéta Šichtařová a Vladimír Pikora. „Gillette ukazuje, jací mají být noví muži? Jak noví? Jsem nějaký spotřebič?“ ptá se Pikora na Facebooku, potom, co ho jeho partnerka vyzvala ke změně značky. „Cílem spotu je muže vychovávat a zlepšovat. Fakt nechci! Vychovávat mají rodiče a ne nějaká firma,“ tvrdí otec pěti dětí a přidává prohlášení: „Takže přátelé, léta jsem kupoval výrobky firmy Gillette, ale právě mi naznačila, že jsem pro ni moc mužský a já výrobky takové firmy už kupovat nechci!“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas