Horák shrnul, jak vypadala jeho příprava kampaně pro Piráty. Zmínil, že nejdůležitější část přípravy politické kampaně je zprvu zjistit, co si o daném uskupení myslí lidé. „Když jsem se potkal s Pirátama, tak jsem tam ty kluky viděl a říkal jsem si: ‚Jak by se dali tihle lidé prodat?‘ … Půlka z nich hulí, ten má dredy, další má Aspergerův syndrom, třetí vypadá jak Ježíš…,“ vzpomněl na moment, kdy se rozhodl především pro digitalizaci.
Později si však nechal vytvořit výzkum, že kterého vzešlo, že spíše nežli digitalizaci lidé chtějí „hnát politiky k zodpovědnosti“. „Pane bože, potom, co tady proběhly Věci veřejné a Úsvit Tomia Okamury, tady velká část populace má hlavní problém, že jsou tady nějaký zlí politici a zlí úředníci, co někde kradou a vyvádějí peníze,“ komentuje změnu na strategii „Pusťte nás na ně“.
Rozdíl mezi jinými preferencemi lidí z Prahy a malých měst má být podle Horáka důvod, proč „jde ČSSD do prdele“. „Hamáček může, vole, v červený mikině tam dělat supr věci, je docela fajn kluk, ale všichni mají zkušenosti s těma místníma primátorama a zastupiteli na malých městech a vidí, jak to tam hrabou sacím bagrem všechno, to je klíčový,“ řekl.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak