Jan Kučera rád spolupracuje se zpravodajským webem (zaměřeným na dopravu), který má díky tomu informační náskok a bezprostřední informace o mimořádných událostech. Na tomto webu se Jan Kučera rád pouští do diskusí a ponechme stranou, zda je to vhodné. Ale když už tak činí, bylo dobře, kdyby neprezentoval nepravdivé, neúplné a zkreslené informace. Tentokráte se střelil do vlastní nohy v diskusi k vykolejení manipulačního nákladního vlaku ve stanici Praha – Horní Počernice 14. 11. 2022. Jeden z diskutérů se podivoval nad tím, že vypadnutí jednoho vozu DI šetřit bude a kompletní shoření motoráku (KŽC, Arriva) však nikoli a že to považuje za divnou logiku.
Jan Kučera uvedl: „Já se s Vámi do této diskuze pouštět nebudu; to, co má či nemá šetřit DI, neurčují anonymní uživatelé na webech v diskuzích, ale naše vnitřní pravidla, které jsme si po pečlivé úvaze stanovili. Povinnost šetřit má DI dánu pouze na vážné nehody na dráze železniční (vyjma metra); požár NIKDY vážnou nehodou nebude (ať už si kdokoliv píše cokoliv jiného a hledá v tom senzace). Víc k tomu už nemám.“
Na otázku diskutujícího „Proč požár nikdy nebude vážnou nehodou? Co kdyby k němu došlo třeba v tunelu?“ Jan Kučera odpověděl: „Protože definice vážné nehody: „Vážnou nehodou je nehoda způsobená SRÁŽKOU nebo VYKOLEJENÍM drážních vozidel, jejímž následkem je ….“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV