Problematická media přinášející dezinformace se prý mají zničit pomocí reklamy. Mají být bez inzerce. Jsem toho názoru,že návrh „pani Euro“ v praxi asi neprojde. Nebo spíše, že by neměl projít. Oč jde? Reklama je – i dle názoru Mezinárodního soudu – komerční informací. Některé informace nejsou politické. Reklama informuje veřejnost o tom, co je na trhu k dostání, za jakou cenu a kde. V podstatě jde hlavně o prosazení značek do myslí spotřebitelů.
Velké značky mají miliardové hodnoty v dolarech. Patří mezi ně i značka Budvar. Reklama souží k prosazení značek, ke zvýšení prodeje jejích nositelů, zboží či služeb na trhu. Stejně jako přímý marketing, public relations, sponzoring či podpora prodeje. Zadavatele reklamy a mediální agentury by v podstatě nemělo zajímat, o čem se v médiích píše či vysílá. Mělo by je především zajímat, kolik mají čtenářů či posluchačů a jaká je jejich struktura.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV