Je neuvěřitelné, jakým způsobem vlastně pokračují letní omezení dopravy v Praze v důsledku naplánovaných oprav ještě v dalších týdnech po skončení prázdnin.
Vrcholné číslo předvedl náměstek primátora pro dopravu Hřib, který má na tomto chaosu v pražské dopravě lví podíl, a to s prodloužením termínu rekonstrukce Barrandovského mostu.
Na Strakonické se každý den řadí pod Barrandovem tisíce aut přijíždějících do Prahy a jejich řidiči ztrácejí čas. Zjevně kvůli neschopnosti pražské radnice zorganizovat poslední fázi rekonstrukce Barrandovského mostu.
Z rukou magistrátu a dodavatele se vymkla jak délka trvání rekonstrukce, tak podle všeho i cena. Jedno i druhé zavání závažným porušením zákona o veřejné zakázce.
Nedávno jsem měl možnost slyšet dvacetiminutový rozhlasový rozhovor s náměstkem Hřibem, ve kterém obhajoval prodloužení rekonstrukce Barrandovského mostu za původní termín dokončení v srpnu t. r.. Sondy, které byly prý provedeny do tělesa mostu, tedy do masivního betonu, ze kterého je most postaven, prý neukázaly před vyhlášením veřejné soutěže na zhotovitele stavby, že by snad bylo potřeba závažnějších stavebního zásahu při rekonstrukci mostu. Ve zmíněném rozhlasovém rozhovoru náměstek Hřib nenuceně sdělil, že pokud nebude do konce roku počasí takové, aby umožňovalo provádět práce na rekonstrukci mostu, bude rekonstrukce přenesena až do jara. To znamená, že se ještě nejméně tři čtvrtě roku můžeme těšit na pokračování front aut a trvalé dopravní zácpy v oblasti okolo Barrandovského mostu. Konec konců to, že nebude v prosinci a možná už i na konci listopadu počasí příznivé pro stavební práce, je více než jisté.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV